header

header

4 februari 2010

Torsdagsrapport.

Ytterligare en dag med vab att lägga till samlingen. Lillan är fortfarande sjuk men i alla fall feberfri. Önskar att jag kunde säga det samma om hennes hosta. Tyvärr har hon ärvt mina värdelösa symptom som kommer när man blir förkyld vilket resulterar i att stackarn hostar tills hon spyr. Tycker så fruktansvärt synd om henne men det verkar som att det bara är att gilla läget och hoppas att det går över snart.

Annars har det bl a blivit skottande av snö, träning, städning, en hel del tv-tittande, läsande av böcker, lek, mys och ett frisörbesök som har avklarats. I kväll fastnade jag i ett program på Discovery Chanel som handlar om folk som bygger om och fräschar till bilar utan att ägarna vet om det. I kvällens program var det cykelstjärnan Lance Armstrong som fick sin bil "pimpad" och den blev verkligen cool. Ja man kan hitta en del intressanta saker när man blippar runt på tv:n. Snart är det dags för sängen men innan dess är det väl dags att ta tag i disken ute i köket som har kallat på mig en längre tid nu.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!