header

header

15 oktober 2012

Bland det bästa jag vet.

Att krypa upp i min öronlappsfåtölj, omsluten av en varm filt och med en bok i knät - det är bland det bästa jag vet.

Att få öppna en bok, fängslas och förtrollas av de skrivna orden och att få kliva in en annan värld - då är jag i himmelriket.

Att få uppleva och svepas med i den ena historien efter den andra och med spänd förväntan vända sida för att se vad som står härnäst - det älskar jag!

I min bokhylla trängs många olika slags en böcker: deckare, chic-lit, romaner, biografier, fantasy-böcker - en salig blandning. Det är så den är - min smak när det gäller böcker och böcker det är bland det bästa jag vet!

Trevlig måndag!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt och krypa upp och läsa! Just nu är det precis vad jag vill. Älskar precis som du olika slags litteratur, en salig blandning ;)

    Kram!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är onekligen skönt att förlora sig i böckernas värld. Kram!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!