header

header

31 oktober 2012

Kunde inte hålla mig...

... från att köpa två sådana här i dag.

Liiite tidigt att köpa julpynt jag vet men när det är glittrigt och silvrigt så kan jag inte motstå det. Det här kommer att blinga till vår gran perfekt i jul :).

I dag är Emma mycket piggare :). Ingen feber och inte lika hemsk hosta. Hon har t.o.m. börjat protestera lite emellanåt - ett säkert tecken på att hon börjar bli som vanligt igen ;). Jag hade ju lovat att lära henne att virka så efter lunchen var det dags att leta fram en virknål och ett garnnystan. Behövde bara visa en gång hur hon skulle göra och sen var hon i gång. Hon har virkat och fixat hela eftermiddagen och har gjort ett halsband och ett armband.


I dag är det ju som bekant Halloween och det har redan börjat ringa på dörren för Bus eller godis. Här håller vi oss inne och myser i stället men en liten Halloween-hälsning kommer här:


Trevlig kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Det var en härlig hälsning! Skönt att Emma är på bättringsvägen och kul att hon gillade att virka :), det är så härligt att se dem hålla på.
    Dina bilder i förra inlägget är superfina, kan tänka mig att det var en härlig promenad. Ha en bra kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren om bilderna - det var en härlig promenad :).

      Ja, det var nästan skönt när hon "bjäbbade" emot lite och att hon är på bättringsvägen. Visst är det härligt när dom fixar och grejar.

      Ha en bra kväll du med! Kram

      Radera
  2. Det är så mysigt att virka med barn! Bra att bacillerna ger sig. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt mysigt att virka med Emma och framför allt att se hur kul hon tyckte att det var :). Ja, det är skönt att hon är bättre - aldrig kul när någon är sjuk. Kram!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!