header

header

23 oktober 2012

Krassligt & höstbilder.

Det är krassligt igen för den lilla här hemma och då får mamman kombinera att vabba med att jobba hemifrån. Emma började hacka och hosta igår kväll och i morse var det inte tal om att gå till dagis. Visst, vi skulle kunna skicka henne dit (som många andra gör) men vi tycker inte att det är rätt vare sig mot henne eller mot dom andra som hon eventuellt kunde smitta ner. Nej, är man krasslig så ska man få vara hemma och få en ärlig chans att bli frisk och pigg!

Eftersom Emma mest ligger och vilar framför tv:n - det måste man få göra när man är sjuk - så passar jag på att sitta och fixa med mina kort - vad annars ;). Fick tillbaka datorn i går så nu är lyckan total när allt är som vanligt igen när man ska redigera och fixa. Helt sjukt vad man kan sakna en manick så mycket :).

Ute är det en alldeles magnifik höstdag och jag hade bra gärna tagit ett träningspass på lunchen som jag hade tänkt. Nu blev det inte så men det gör inget, någon form av träning ska jag nog få till.

I dag bjuder jag på några höstbilder tagna vid Tunaån och Gammelgården.

(sekunden efter att jag tog den här bilden åkte motljusskyddet i ån)






Hoppas alla har en riktigt bra höstdag!

4 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder som vanligt Carina!
    Hoppas att Emma piggnar på sig fort, ge henne en krya-kram från oss. Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, blir alltid lika glad för dina fina ord!

      Emma tackar så mycket för kramen!

      Kram

      Radera
  2. Superfina bilder Carina. Det säger tjong i mig....ljuvligt är det.

    Många som inte känner sig bra nu....hoppas Emma kryar på sig.

    KRam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Dina fina ord säger tjong i mig :).

      Ja, många verkar krassliga nu tyvärr :(. Tack för hälsningen till Emma!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!