header

header

9 oktober 2012

"Något du behöver"

3 timmars sömn i natt, asstressigt på jobbet, hinna träna på lunchen, hämta på dagis, röja både inne och ute. Lägg där till att sambon åkt till Norge och inte kommer hem förrän sent på torsdag kväll. Nej, i dag har det inte varit någon höjdardag.

Då är det tur att man är så priviligerad och har världens goaste lilla unge. I kväll när vi borstade tänderna och gjorde henne klar för natten så ställde hon sig på toalocket (nedfällt naturligtvis) och sa: Nu ska du få något jag tror du behöver och blir glad av mamma. Och sen ställde hon sig på tå och la armarna om min hals och gav mig en bamsekram. Det är det här som gör att man känner sig älskad och lycklig. Det hade inte spelat någon roll om jag haft alla pengar i hela världen - jag hade aldrig kunnat vara rikare, inte kunnat känna mig mer lycklig eller mer älskad än i just det ögonblicket.

Citat hämtat här

Trevlig tisdag kväll!

4 kommentarer:

  1. Barnens kramar är värda allt guld i världen! Sköt om dig och hoppas du får sova i natt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kramar från barnen är oslagbara och värda allt! Hoppas du har det bra och får en toppenvecka! Kram

      Radera
  2. Men fina goa Emma! Ja nog visste hon vad du behövde, finns inget i hela världen som kan slå något sådant.
    Hoppas du fått bättre sömn inatt och att dagen blir lugnare. Många kramar till dig vännen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja av någon anledning brukar hon känna på sig vad det är man behöver emellanåt :). Hoppas allt är bra med dig! Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!