header

header

8 december 2012

Åtminstone lite effektiv.

Sitter vid köksbordet och ute börjar det åter skymma. Hör lillans lek i bakgrunden och tänker på att det är allt bra trevligt och mysigt att ha en liten tjej här hemma. Även om det är påfrestande många gånger så får man så ofantligt mycket kärlek och lycka tillbaka att det väger upp de mindre ljusa stunderna många gånger om!
Lördag och helg! Önskar jag kunde säga att jag vaknat upp pigg och rask i morse men så var tyvärr inte fallet. Trött och seg är nog bättre ord för att beskriva mig i dag. Tog mig i alla fall ut på en skidtur men nja, det var väl ingen höjdare om jag ska vara ärlig. Men det positiva var i alla fall att jag fick tanka så pass mycket energi att jag orkade städa hela huset när jag kom hem. Nu är det rent och fint och luktar  grönsåpa. I löv it!




Tog även tag julkortsskrivandet. Jepp, nu ligger korten i sina kuvert och väntar på att skickas iväg. Skönt att det är fixat. Nu är det bara julgodis och några klappar kvar - sen är jag redo för julen!
I kväll blir det lugnt, kanske ett besök hos några vänner och naturligtvis julkalendern och Så mycket bättre - lagom avslutning på denna lördag! Men först ska jag lyssna på lite julmusik och mysa framför brasan :).

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på din goa tjej!
    Hoppas att du vaknar och känner dig pigg idag.
    Ha en fin söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina rara ord Jennifer!

      Lite piggare var jag och jag vaknade till i kylan under morgonens skidpass.

      Önskar dig en fin andra advent!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!