header

header

28 december 2012

Mållös.

I bland saknas orden. Hur gärna man än vill dela med sig och beskriva. Det går bara inte. Precis så känner jag när jag ska försöka beskriva min skidtur i morse. I dag hade jag mobilen med mig. Ingen kanonkvalitet på bilderna men dom får försöka visa det jag kände i dag. Håll till godo!





 Var ju naturligtvis tvungen att vara ute ännu mera i det fina vädret. Så när jag kom hem drog jag med mig Emma ut. Pulka och "snöbräda" blev det som åktes. Herre jösses vad kul vi hade!



Önskar alla en härlig fredag - den sista 2012!

6 kommentarer:

  1. Men så fina bilder från din skidtur, kan tänka mig att du njöt.

    Och vilken dag vi har haft, soligt och härligt!

    Ha en skön fredagskväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag njöt vill jag lova :). Fast det är svårt att fånga "det där" med mobilen men jag gjorde ett tappert försök.

      En underbar dag har det varit! Kram Carina

      Radera
  2. Jag är mållös!! Fantastiskt vackert. S.A.G.O.L.I.K.T!

    Jag måste titta igen på dina bilder....

    Ha en härlig helg!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste Lotta! Din ord gör mig glad!

      En härlig helg önskar jag dig med! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!