header

header

25 december 2012

Julkoma.

Det var länge sen en dag varit så här slö som denna juldag. Fast det är inte så illa det heller. Det har faktiskt varit riktigt skönt - att bara vara :).

Slöade runt i morse i pyjamas en lång stund. Jag och Emma högg in på hennes julklappspyssel och målade askar, blingade till dem och fixade för fulla muggar. Sen var det äntligen dags. Åh, åh, åh, vad jag har väntat och det spelade ingen roll att det inte var plogat och att jag fick pulsa runt i ganska mycket snö. Jag har börjat träna igen!!!!!! En kort löptur förvisso där jag fick hålla igen mig själv för att inte köra för fort men det spelade ingen roll. Att få bli svettig igen, att få känna att det är lite jobbigt, att få känna sig fri - det var helt underbart!! Invigde även mina nya löpskor, mina Icebugs och helt plötsligt blev det kul att springa i snön - vilket fäste!!

Annars då? Vad har egentligen hänt denna juldag? Tja, jag har hälsat på mina bästa barndomsvänner, tittat på film med Emma (Modig), lekt ute i snön och tagit en promenad. Fasen va gött det är att inte ha några särskilda planer. Ska nog anamma det lite mera framöver :). När jag tänker efter har jag nog inte varit helt i julkoma men det har varit en väldigt skön dag - precis som det ska vara på julen.

Här kommer lite bilder från vår julafton:



En god fortsättning önskar jag alla!

5 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jag ska flytta snart och måste göra mig av med massa kläder, kolla! Toppar från 30 kr, klänningar från 50 kr!

    MVH http://acbloppis.blogg.se/

    fina bilder!!:D

    SvaraRadera
  2. En riktigt god fortsättning på julen önskar jag dig! Tack för dina rara ord inne hos mig, de betyder mycket!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du kunnat träna igen och så roligt att skorna var bra.

    Ni verkar haft riktigt bra juldagar, så gott att bara kunna ta dagarna som de kommer.

    God fortsättning till dig och familjen! Kramar Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är träningen riktigt rolig igen och skorna - jösses säger jag!

      Vi har haft det riktigt bra och det verkar ni också ha haft.

      God fortsättning till er också! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!