header

header

13 december 2012

Glad Lucia!

En dag fylld av ljus, värme, fika, gemenskap och skönsång - visst är det något alldeles särskilt med Lucia!?!

Vad har jag då gjort denna torsdag den 13:onde december? Tja, jobbat och tränat är väl det man kan sammanfatta min dag med hittills. Hade tagit med mig träningskläder till jobbet så i dag blev det ett lunchpass. Liiite kallt var det men det går ju att pälsa på sig :). Härligt var det och även om det var något kärvt i snön så gick nya skidorna fortfarande riktigt bra!
I dag fick mobilen följa med på träningen.

I eftermiddags var det en liten tjej som övade här hemma inför kvällens uppträdande på dagis. Naturligtvis var jag tvungen fram med kameran och testa nya objektivet. Föremålet för fotograferingen ställde glatt upp så det blev några kort som knäpptes :).


Nu är det hög tid att göra sig och lucian i ordning inför utomhuskonserten. Yes, ni läste rätt. Ute ska vi vara - det blir till att pälsa på sig än en gång......

Hoppas alla har en riktigt fin och mysig Lucia!

6 kommentarer:

  1. Glad Lucia! Denna unika, speciella dag...som jag saknar så! Just idag längtar många av oss utlandsboende extra mycket hem.

    Vilken vacker Lucia du fotograferat!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma till dig Lotta! Hoppas du hade en fin Lucia även om du längtar hem.

      Tack för den fina kommentaren om Emma :).

      En stor kram tillbaka till dig!

      Radera
  2. Dina bilder från träningen ser så härliga ut, blir ju nästan lite sugen på att ta fram skidorna ;).

    Vilka fina bilder på din fina tjej och så duktig hon var att läsa sin vers!

    Ha en fin fredag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att se dig i spåren framöver Jennifer :).

      Kul att du tycker bilderna är fina, tack!

      Ha en fin fredag du med och hoppas allt gått bra!

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!