header

header

8 november 2013

Ett litet hej!

Nu har vi så smått kommit in i semesterlunken och jag måste erkänna att det är ganska skönt. Vad annat kan det vara än att få börja dagen med ett träningspass. Fortsätta ut i solstolen, varva detta med bad i poolen och se upp på en klarblå himmel. 

Varmt har vi också. + 30 grader visade termometern i dag. Hade detta varit hemma hade jag inte ens kommit på tanken att vara utomhus. Men jag måste erkänna att jag kröp under ett parasoll i dag :). 

Det enda som är tråkigt är att Emma har fått en rejäl inflammation runt ena axeln :(. Hon har riktigt ont stackarn men kämpar på och biter ihop. Hoppas att medicinen ska hjälpa snabbt så vi får tillbaka vår glada, badsugna och framför allt pigga älskling. Vill ju att hon ska kunna få ha roligt, bada och busa med alla andra barn. Det gör rejält ont i hjärtat att se henne så här. 

Dags att hoppa i säng om man ska orka med lite träning innan frukost och ännu en dag i solen :). 
En bild från ovan molnen på väg hit. Semesterbilder kommer när jag kommer hem. 
Önskar alla en trevlig helg!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!