header

header

20 november 2013

Frostigt idag.

Solen tittade fram på förmiddagen och jag tog mig ut en sväng på lunchen. Tycker det är förtrollande vackert ute när solen glittrar i frosten. I dag har det faktiskt varit så kallt att frosten stannat kvar hela dagen. Vackert ja, men kylan - usch. Har väldigt svårt att vänja mig vid den i år.






Annars har det varit full fart hela dagen. Började faktiskt handla julklappar i dag på lunchen - till Emma naturligtvis :). Så himla skönt att åtminstone ha börjat. Nu ska man bara klura på vad resten av familjen ska få……

Och sen var det det där med mattan. Funderade och funderade och i dag när jag kom hem så var det ett stort NEJ! Nej, mattan passade inte in så det var bara att rulla ihop och åka tillbaka med den. For runt och letade och det hela slutade med att jag lånat med mig fyra nya mattor hem. Det lutar åt en av dom men jag är fortfarande inte helt säker. Vi får väl se om den får stanna kvar eller om det blir en ny vända i stadens affärer.

Nu ska jag försöka tvinga mig till ett träningspass. Är inte sugen på något men det lutar åt intervaller på  spinningcykeln. Praktiskt då man kan göra det här hemma även om det inte är världens roligaste. Men det är bara att göra det. Vet ju att jag mår så mycket bättre när jag tränat. Det gäller att tänka som Anders Aukland: ikke tenk, bare tren!

Hoppas alla har en bra kväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Håller med, det är så vackert med solen som lyser på frosten.
    Skönt att ha kommit igång med julklappshandlandet, jag har inte börjat än, men det är väl dags nu så att man slipper stressa i sista sekund :).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, stressa i sista sekund är inget vidare - det hoppas jag också slippa :).

      Ha en riktigt bra ledig fredag fina du!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!