header

header

29 maj 2014

Bland det roligaste jag vet.

Jag vet att jag sagt detta tidigare men det tål att upprepas: jag har verkligen världens bästa vänner!! För vad annat kan man ha när ens vänner ställer klockan en ledig dag. Som följer med ut i skogen. Som ställer sig framför kameran så jag ska få ta de där bilderna jag så gärna vill ta. Tack fina Emma för att du offrade din sovmorgon och hjälpte mig ännu en gång <3.

Jag har ju massa idéer som ploppar upp i huvudet och en av dessa har varit att fotografera en prinsessa i skogen. Ja, jag vet att jag snöat inne på skogstemat men det kan inte hjälpas. Jag älskar skogen, så är det bara. Fotografering i morse i detta magiska ljus och det blev många fina bilder :). Ett smakprov kommer här.

Ren & skär lycka när man får göra något av det roligaste man vet.

Det har varit en kanondag, denna bonusdag av ledighet. Det har som sagt fotograferats, tränats, klippts gräs, fixats lite ute i trädgården och fikats hos vänner. En liten lur i solstolen blev det också. Riktigt gött var det :). 

I morgon fredag och ledigt för både Emma och mig. Hoppas på finväder så kanske det blir en utflykt. 

Trevlig kväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Dina idéer blir verkligen jättefina bilder Carina. Du är kanonduktig.

    Önskar er en fin helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är snäll! Det är verkligen kul att få göra verklighet av sina idéer :).

      Önskar dig och de dina en fin helg tillbaka! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!