header

header

6 maj 2014

Hemma igen & bilder från N Y, del 1

Ja, då var man hemma igen från fantastiska dagar i New York - staden jag drömt om så länge att åka till. Hur var det då? Jo, väldigt, väldigt bra måste jag säga. Resan levde mer än väl upp till mina förväntningar. Även om vi inte hann med allt så har vi hunnit med att utforska många vrår och vi känner oss nöjda med det. 

Om jag skulle försöka säga det som var bäst med resan så tror jag faktiskt att Central Park ligger i topp på listan (jag blev så förtjust i denna park att det får bli ett eget inlägg). På en stark andra plats kommer the Phantom of the Opera. Fullkomligt ÄLSKAR musiken av Andrew Lloyd Webber och har drömt om att få se denna musikal sen 9:an. Och att då få se den på Brodway - det smäller högt vill jag lova. Så var det ju det där med shoppingen. Visst blev det en del handlat men inte överdrivet mycket. Det som lockade mest var priserna på väskor (något jag är väldigt svag för). Så visst blev det (efter mycket velande) både en och två väskor från M K som följde med hem :).

Hemma som sagt och jag är väldigt glad att jag tog ledigt i dag. Är så grymt trött så jag tror jag hade gjort mer skada än nytta på jobbet i dag. Ska försöka hålla mig vaken åtminstone en timme till men sen blir det sängen. Nedan följer en liten bildbomb från vår resa. Kan garantera att det kommer fler framöver ;).












Trevlig tisdag!
Kram Carina.

3 kommentarer:

  1. Hej Carina! Är alldeles ny på din blogg och ville bara säga vilka fantastiska bilder du delar med dig av! Ska fortsätta att kika runt en stund till. På återseende!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem igen. Vad roligt att det blev en sådan bra resa, det låter verkligen toppen. Underbara bilder!
    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Borta bra men hemma bäst!
    Vad kul att ni har haft det bra. NYC hinner man aldrig med allt utan man får återkomma igen och igen och....
    Underbara bilder du har tagit.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!