header

header

15 maj 2014

Frösådd & dags att packa väskan igen.

Vet inte vad man ska säga men den här dagen har varit så himla bra!!! Inte nog med att jobbveckan är över - allt bara flyter på. Så himla gött!! Bäst att passa på att njuta så länge det varar ;).

Lite mindre motstånd till att träna i dag så jag tog mig ut i solen. Premiär för skate blev det och det flöt på fantastiskt bra. Bara ett litet missöde med en sten i ett hjul i en nedförsbacke... Kunde slutat illa men jag fick stopp och kunde pilla ut den. Inte skönt att trilla rakt ner i asfalten så det är jag glad att jag slapp.

Kom mig äntligen för att få ner alla frön i jorden i eftermiddag. Det är väl dags så att säga. Hade laddat för att sätta potatis i en av pallkragarna men nja. Orkade inte ta mig iväg och införskaffa detta så det blev grönsaker och blommor som såddes i stället. Ska bli spännande att se om det kommer upp något ur jorden eller inte.



Nu är det hög tid att packa väskan igen. I morgon bär det av till stugan med fina Kerstin. Ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot den här helgen. Fick naturligtvis idéer till en fotografering där uppe när jag var ute och tränade. Kerstin var på så den ska nog gå att genomföra. Hoppas att det går att få till det som jag tänkt. Roligt ska det i alla fall bli :).

Bytte ut de döda kvistarna mot lite nytt i väntan på sommarblommorna.

Nej, dags att ta tag i det där med packningen. Det är ju inte så mycket som ska med förutom fotoutrustning och träningskläder men det sköter sig ju inte själv precis.

Trevlig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!