header

header

12 maj 2014

Ingen bra måndag.

I dag har det varit en riktig s**t dag rent ut sagt. Inget har gått min väg och energinivån har varit i botten. Känslan att fly bort från allt har varit nära och det var mer än en gång jag önskade att jag inte stigit upp i morse. Nej, dagar som är sådan kan man gott vara utan.

Nu hoppas vi på att allt det negativa kom i dag och att det blir positiva tongångar resten av veckan. Tycker mig ana några ljusglimtar på himlen där ute. Lite sol och en blå himmel skulle sitta fint. Förhoppningsvis kommer energin tillbaka då. Ser i alla fall fram emot helgen. Den obligatoriska tjejhelgen vi brukar ha på våren ska gå av stapeln.

Det är ett något desarmerat gäng (jag och en till) som åker denna gång men det kommer bli kanon i alla fall det vet jag :). Och vad annat kan det bli när en hel helg kan tillägnas träning, att slappa och bara vara i det bästa sällskapet. Fast lite dåligt samvete för att jag är i från Emma ytterligare en helg det har jag allt måste jag erkänna. Men det är ju bara denna som är inplanerad. Så vi har många på oss att vara tillsammans.



Nu stänger jag denna dag och hoppas på en kanonbra tisdag!

1 kommentar:

  1. Usch och fy, lät inte som en bra dag. Hoppas du har en bättre dag idag!

    Och skoj att ha helgen att se fram emot. Jag känner mig riktigt ledsen över att inte kunna följa med, men men så är det, det går inte att få ihop allt alla gånger.

    Som sagt, hoppas du har en bättre dag idag! Kramar Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!