header

header

15 juni 2015

3 dagar kvar....

Halleluja! Om tre ynka arbetsdagar så är det SEMESTER!!!! Gud så gött!! Det känns väldigt overkligt att få vara ledig flera veckor i sträck men ska bli väldigt skönt. Inte en dag är planerad (ja förutom när Emma fyller år så klart) utan vi ska göra vad vi känner för. Och om det kunde tänkas bli lite mera sommarvärme - ja då vore det ju perfekt. Men först - jobba tre dagar till.

Längtar efter dig när du inte är här hemma <3

Annars så är jag ju gräsänka här hemma. Hela återstoden av måndagen har jag för mig själv och jag måste erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på förutom att träna senare i eftermiddag. Har saker jag borde göra men nej, jag tänker inte slösa bort denna lyxtid på en massa trök. De måsten som finns får vänta till en annan dag för i dag ska jag passa på att njuta.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!