header

header

14 juni 2015

Det bästa & blötaste passet.

Det är verkligen helt sjukt hur man kan njuta så himla mycket av att få skita ner sig, klafsa runt i "träsk" och bli härligt trött. I dag var det rejält motigt att ta sig ut och träna och när det började ösa ner från himlen - ja hade jag då inte bestämt med Bodil att vi skulle träna - då hade jag nog inte tagit mig ut.

Men ut kom vi och lite vilse sprang vi men attans va roligt det var. Och vi konstaterade båda att det var ett riktigt "Skeriol-pass" (folkhögskolan där vi båda gick på skidlinjen) och inte trodde jag att detta tunga och blöta passet skulle bli årets (hittills) bästa. Tack Bodil för att du följde med!! Det här får vi definitivt göra om :).

Annars har det blivit många timmar framför datorn i dag. Bilder från i fredagens fotografering skulle redigeras. Och i och med att Emma och M drog på minisemester österut så fick jag massa tid att jobba undan MASSA redigering så nu är alla bilder från veckans fotograferingar klara och ska (förhoppningsvis) levereras i morgon.

Sen hann även jag och Emma med en stund med pennor och papper innan dom for. Vi satt tillsammans och tecknade och oj så roligt det var. När jag var yngre tecknade jag en hel del men nu på äldre dar har det tyvärr inte blivit så mycket - man hinner ju inte riktigt med göra precis allt man vill utan får prioritera. Men dagens ritande gav defintivt mersmak.

Ja denna söndag har bestått av redigering, träning med bästa Bodil och tecknande tillsammans med hon som betyder mest - en ganska bra söndag med andra ord.

Måste bara visa en till bild från gårdagens ridskoleavslutning.

Nu ska jag gotta mig i sammandraget av gårdagens bröllop.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!