header

header

28 juni 2015

Att ha fjällvandrat.

Emellanåt är det skönt att ta en paus från allt vad datorer och internet heter och det är precis vad jag gjort i helgen (inte helt frivilligt ska erkännas pga väldigt dålig uppkoppling, men ändå - skönt har det varit). Denna helg har jag nämligen befunnit mig i Grövelsjöfjällen och vandrat och tränat tillsammans med två vänner :).

Riktigt bra har vi haft det - strålande sol, värme, snö, vidunderliga vyer, magnifika löppass och en magisk vandring i går. Vi tog bilen in i Norge och gick upp på en topp - Elgåhogna. Var ute hela dagen och vandrade, fick pulsa i snö emellanåt (jojo) och landskapet - ujujuj så vackert! Det är svårt att fånga på bild men jag släpade med mig två kameror så några bilder blev det allt.



Ett kort inlägg i dag då jag här supertrött och säkerligen kommer slockna ovaggad här i kväll. Fler bilder från denna fantastiska helg kommer att dyka upp - dä lôver ja ;). 

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!