header

header

18 juni 2015

S.E.M.E.S.T.E.R & en god present.

Ja då sitter man här då. Dagen innan midsommar och dagen då man äntligen har jobbat färdigt och har inlett etapp ett av årets sommarsemester. Känns jättekonstigt och samtidigt overkligt skönt. Jag menar det känns ju knappast som att årets sommar och därmed semestertiderna har kommit igång ännu. Men även om det trist att det inte är någon vidare värme att tala om så ska det bli så himla gött att äntligen ha semester. Behöver vara ledig så det här kommer bli bra :).

Vi fortsätter att kämpa på med feber, halsont och ögoninflamation för Emma. Febern har i alla fall gått ner och hon börjar bli allt mer rastlös - vilket brukar vara ett gott tecken. Tyvärr har vi fått ställa in årets planer gällande midsommar. Trist ja visst men det är inget att göra något åt. Nu håller vi tummarna för att det här ska gå över så vi kan vara friska och fira sommarlov på riktigt.

När Emma och pappan kom hem från sin resa här i början av veckan hade dom med sig några presenter till mig. Och jag måste säga att dom känner mig väl. Fick en väldigt fin ask med ett osannolikt gott innehåll och jag har hållit mig från att smaka. Men i dag när semestern 2015 officiellt har inletts så tyckte jag att jag kunde unna mig några bitar. En väldigt god present helt i min smak :).





I morgon är det som sagt midsommar och hur vi firar vet vi inte riktigt. God mat är i alla fall inhandlad och blomster plockade. Tror det kan bli mysigt i alla fall.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!