header

header

2 juni 2015

Drog med henne ut.

Sliten och hade bestämt mig för att vila från allt vad träning heter idag. Vad gör man då när suget efter skogen blir allt för stort och mannen in huset är på resande fot?? Jo, man lägger fram ett förslag till junior här hemma att nu ska vi minsann ut i skogen och springa.

Kan väl säga att jag inte möttes av överväldigande entusiasm. "Jag har ont i foten mamma". "Mamma, det regnar ute". "Jag är trött mamma". Men i dag hade jag bestämt mig att vi skulle till skogen så jag drog med henne ut.

Kuperat var det. Blött likaså. Men fåglarna kvittrade och regnet var inte särskilt kallt. Och framför allt fick vi en stund tillsammans där vi nästan sprang hela tiden. Och motvilligt erkände hon att det hade varit ganska trevligt att springa runt där bland granar och tallar med sin mamma :).

Tisdag och en fixardag har det varit. Har gjort undan måsten på jobbet. Fixat saker som hängt över mig här hemma. Handlat grejer som fattats. Den största bommen var dock att jag totalt missade att köpa något gott när jag var och handlade. Är grymt chokladsugen men allt för lat för att ta mig till affären så nu får jag stå mitt kast. Ska nog inte göra om det här misstaget nästa gång jag handlar ;).

Hon som skänker mig mest skratt, glädje och tårar i livet <3. 
(testade en ny redigering jag hittade i en fototidning och jag tror minsann jag gillar den)

Hög tid att börja förbereda nattningsproceduren och sen får vi väl se vem som somnar först.....

En trevlig tisdagkväll önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!