header

header

10 augusti 2015

Att ha överlevt första dagen.

Ja men då var det slutsemestrat för i år och i morse var det dags att stiga upp igen. Nu är jag i och för sig ingen sjusovare men att sova till halv sju i stället för fem är lite skillnad.... Även om det var med stor ångest jag cyklade iväg i morse gick det bra när jag väl var på plats. Och det jag bävat mest för - att det skulle vara totalt kaos - hade jag oroat mig för helt i onödan. Det gick faktiskt ganska smidigt.

Ibland skulle man bara vilja resa sig upp & fly verkligheten.....

Men när jag kom hem, ja då kom tröttheten och det blev lite slummer ute på altanen. Inte mycket har blivit gjort här hemma i dag. Handlat mat och spelat spel med Emma innan hon åkte till bästisen är väl vad jag mäktat med. Ingen träning blir det heller - tyvärr känner jag mig inte alls pigg utan det är något som är i kroppen som inte ska vara där - så då blir det till att vila :(.

Får väl se vad som ska hittas på i kväll. Har ju massa bilder att redigera, böcker att läsa, en stickning att sticka - det finns ju hur mycket som helst bara man har lust. Men nu får jag lov att stänga ner datorn och rädda middagen i ugnen.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!