header

header

3 augusti 2015

I dag hände det!

Det har tagit hela långa sommaren - men i dag så, då kom det. Årets första bad!! Tror aldrig att jag badat så sent någon gång i mitt liv. Och hade det inte varit för just det faktum att jag inte badat ännu så hade jag nog inte gjort det i dag heller. För varmt var det INTE. Men bada skulle jag och det gjorde jag. Så nu är det avklarat - premiärbadet utomhus för året.

Har haft en oförskämt bra dag måste jag säga. Började med ett pass på rullisarna där det blev en tur till grannlandet. Och herre jösses vad bra det gick. Ett tag trodde jag att jag hade värsta medvinden och att det skulle bli rejäl motvind när jag skulle hemöver - men icke! Det gick lika bra på hemvägen så det var nog helt enkelt formen som var god :).

Resten av dagen har jag faktiskt slappat. Har läst och stickat och hängt med mamma och pappa. Riktigt skönt och välbehövligt. Helgens fotokurs var en rejäl urladdning så det här behövde jag. Och mot kvällen kom dom ju, mina <3. Som jag längtat! Men nu är vi tillsammans och ska ta vara på sista semesterveckan.


Bjuder även på en av mina visningsbilder från helgen. Denna bild tog vi vid "the haunted house" som vi åkte till klockan 04 på morgonen för att få det där bästa morgonljuset. En väldigt speciell plats med en skrämmande historia. Delger er inte historien men väl min bild.


Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Jag tror att vi är många som väntade ovanligt länge på första doppet denna sommar. ;) Men så värt att vänta på. Ett av sommarens måsten på något sätt. :)

    Njut nu av lediga dagar tillsammans och ha det så gott i solen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!