header

header

19 februari 2017

Det var i alla fall soligt...

OMG så trött jag var i morse. Den tänkta promenaden var bara att glömma och i stället blev det två avsnitt av Hotel Halcyon på svt play innan jag kom på benen. Hade tänkt ut på ett skidpass men insåg att det var bättre att vila från träningen i dag. I stället fick jag med mig familjen till ett skidparadis som inte ligger långt härifrån.

Normalt sett brukar det vara ofattbart fint där uppe så här års. Även om det knappt finns snö här nere så brukar det vara riktigt snösäkert. Men tyvärr hade årets konstiga vinter gjort sig till känna även där. Tror aldrig att jag varit med om så lite snö och så dåliga spår någon gång tidigare redan i februari. Det var riktigt synd för det var strålande sol och plusgrader och superskönt att vara ute.







Vi kämpade på ett tag men till sist fick junior nog och ville inte åka längre. Och jag förstår henne - det var ärligt talat inte särskilt kul. Men vi fick ju en härlig stund tillsammans och det var ju i alla fall soligt där i skogen :).

Ingen träning som sagt för mig men jag tog en lång promenad i finvädret här på eftermiddagen. Helt stilla en hel dag har jag väldigt svårt för att vara. Och sen är det ju väldigt skönt att gå och lyssna på en pod i lurarna. Funderar starkt på att börja prenumerera på ljudböcker - lyssnar man på en bra bok lär man ju vilja ut och gå ännu mera :). Dags att börja botanisera bland alla tjänster med ljudböcker.

Hoppas ni haft en solig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!