header

header

15 februari 2017

Kan det bli bättre??

Ja vad ska man säga. De senaste dagarna har vintern onekligen visat sig från sin bästa sida och superlativen är snart slut. I dag var jag egentligen för trött för att träna men när det är strålande sol och minus 1 grad - ja ni förstår ju själva - det går ju bara inte att skippa ett skidpass då :).

Åkte hem efter jobbet och svidade om. Hade förberett mig på att det skulle vara ganska hårt och isigt efter gårdagens plusgrader. Men vet ni, när jag kom upp till stadion var det nykört!! Hårda fina spår och manchester på skadebädden. Hade kalasfäste under skidorna och när jag åkte runt där i skogen var det med ett stort flin i ansiktet. Där och då önskade jag att detta skulle vara för evigt. Och frågan jag ställde mig: kan det bli bättre?? Och svaret: nej, jag tror faktiskt inte att det kan det.

Alldeles fantastiska förhållanden :)

Och det är nästan så jag tror att den positiva känslan från skidpasset följde med under kvällens korta shoppingtur. För minsann hittade jag inte ett par jeans och två toppar - när hände det sist?

Nu blir det till att gosa ner sig i soffan och kolla på en serie eller två.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!