header

header

17 februari 2017

Supersköna fredag!

Regn och plusgrader i går kväll och minusgrader i natt gjorde att spåren i morse var minst sagt isiga. Hade noll fäste så det blev till att staka i stället. Inte så dumt i och för sig för det var ett tag sen jag körde ett rent stakpass. Och när jag sen fick för mig att köra stakintervaller - ja då var kroppen rätt mör resten av dagen 😊.

Var rejält trött när jag kom hem och hade planerat att lägga mig i soffan och slappa men när det sprack upp och blev världens finaste väder - då var jag så klart tvungen att gå ut. Tog med mig ett fårskinn, pälsade på mig, drog fram en bänk och satte mig ute med en bok. Herreguuuuud så skönt det var. Satt i lä och solen värmde. Tror att jag somnade till en stund där mot solväggen.



Efter min stund där i solen så ville jag så klart röra på mig. Bytte om, drog på mig hörlurarna och tog en lång promenad. Det är verkligen hur skönt som helst att bara gå och gå och gå. Det lär bli många fler promenader framöver i takt med att isen smälter från vägarna.




Önskar er en trevlig fredagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!