header

header

10 september 2013

"Det är lite struligt nu"

Oj, oj, oj vilken tisdag det har varit. Jag har verkligen inte återhämtat mig från helgen ännu utan känner mig helt manglad. Det tar på krafterna att inspireras, att vara koncentrerad och kreativ. Men jag klagar absolut inte. Helgen som gått var en av de bästa jag upplevt men jag är bara väldigt trött.

Den här dagen har jag väl inte riktigt haft stolpe in precis. Lite småstruligt som det kan vara i bland. Då är det tur att man har en liten go tjej här hemma som ger en en kram när man som mest behöver det <3. Hade tänkt träna på lunchen men krafterna var som bortblåsta så det blev lite redigering av bilder i stället (det blev kvällsträning i stället - vilken jag med facit i hand skulle ha hoppat över...). Hade även tänkt ut och fota i det fina höstvädret men inte ens det orkade jag. Bjuder därför på lite mera bilder från helgen som gick.
 Utsikten från det här dasset kan man inte klaga på ;).







Nu ska här slappas i soffan. Förhoppningsvis är energidepåerna påfyllda i morgon igen.

Önskar alla en förträfflig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!