header

header

22 september 2013

Utflykt & ridskola.

Minsann så blev det inte skogen för mig i dag också! Tjohoo!! Fick med mig familjen och vänner på en utflykt och gud så gött det var :). Hinderbana, strålande, värmande sol, fika, bästa sällskapet och bara-vara tid. Älskar´t!

Far & dotter i linbanan.
Undrar vem som tyckte det var roligast??


Dagen började dock inte lika behagligt. Men det är inte så dramatiskt som det låter. Har mig själv att skylla som kom på den briljanta idén att ge mig ut tidigt och cykla. Lägg där till att jag överskattade temperaturen rejält. Hade alldeles för lite kläder på mig och det tog en lång tid i duschen innan jag tinade upp. Man lär så länge man lever :).

Den här söndagen har gått i en rasande fart. I kväll var det dags för ridskola igen och den här gången var även jag med. Har ju insett att jag tyvärr ska hålla mig borta från stallet p.g.a allergin men eftersom dom börjar rida ute så var jag med. Stod vid sidan och hade ju naturligtvis kameran med mig. Kunde konstatera att det hänt mycket på de gånger jag inte varit med. Jösses vad dom lär sig alla barnen. Man kan inte annat än att imponeras.
Emma & Jival.

Nu väntar en fullspäckad vecka och jag önskar att batterierna och energinivåerna var högre. Men det är bara att bita ihop och se fram emot nästa helg. Då väntar en resa med goa vänner. Längtar!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en toppenbra dag, härligt!
    Nej, nu är det inte lång tid kvar tills vi åker, ska bli sååå skoj, jag längtar också :-).

    Hoppas du får en bra måndag!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder du bjuder på.
    Härligt att vara ute i skogen. Linbanan såg ju himla rolig ut.
    Kul att det går bra med ridningen. Jag kommer själv från en hästfamilj.
    Jag har också en ganska späckad vecka. Hoppas den går snabbt för oss så vi har helg snart igen.
    Ha en fin start på veckan.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!