header

header

26 september 2013

Höststormar & packa lagom.

Herre guuud vad det blåser ute. Det är väl kanske det som kallas höststormar. Det får vara vad det vill men jag gillar det I N T E! Speciellt inte när man ska träna. Hade tänkt köra ett racerpass i finvädret men blåsten plus att det kändes som många minusgrader fick mig att tänka om. Det fick bli ett skatepass i stället. Och som det blåste. Emellanåt var det nästan att man inte tog sig framåt. Det kom både en och två svordomar kan jag lova. Nej, det där med kyla och blåst - det är inte riktig min grej.

Annars har jobbveckan kommit och gått med en rasande fart. Konstaterade i morse att det redan var torsdag och sista jobbdagen - hur gick det här till?? Men jag klagar inte - det är ju alltid skönt när det blir helg. Och särskilt den här helgen.......

I morgon drar jag och några vänner till stugan för en riktig tjej-helg. Så skönt och så välbehövligt! Hade planerat att träna järnet men som jag känner mig nu så blir det nog mest en helg för återhämtning. Men träningskläderna åker med för säkerhets skull. Man vet ju aldrig - plötsligt kanske jag blir superpigg :).

I kväll kommer äntligen M hem. Han har varit i vårt östra grannland i dagarna tre. Åtminstone en dag för mycket enligt mig..... Nej, nu är det dags att ta tag i packningen. Tänkte försöka packa lätt men det ser ut att spricka rejält - och då har jag inte packat färdigt ännu. Att det ska vara så svårt att packa lagom.
I morgon är jag här igen!!!!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Vilken bild Carina! Förstår att du längtar. :)

    Ha en strålande fin tjejhelg vännen och njut av skratt, tjejsnack och mysiga dagar!

    Kram Lotta

    Ps. Kan det vara så att du och Jennifer ska till samma stuga i helgen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så att jag och Jennifer varit till samma stuga :).

      Vi har haft en kanonhelg och njutit kan jag lova.

      Hoppas du också haft en riktigt bra helg!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!