header

header

13 september 2013

Fredag hela veckan.....

Med tanke på den dag jag haft så skulle jag gärna ha fredag hela veckan lång. Förstå lyxen att ha en hel dag för sig själv. En dag då man kan göra vad man vill - eller inte precis vad man vill men ni förstår nog vad jag menar.

Började den här dagen med att köra ett distanspass löpning med en go vän och hennes lika goa hund. Så himla skönt att ha sällskap där ute i skogen och så himla roligt att ha någon att prata med. Och vilket skådespel naturen bjöd på - önskade att kameran varit med men det hade varit liiite tungt att kånka runt på den. Foten gick det väl så där med. Har ganska ont nu men det var det värt.

En del fixande här hemma var det ju som skulle göras men när det var klart fick jag mig en skön stund i solen. Fördjupade mig i läsning som hette duga: Befintligt ljus. Yes, håller på att förkovra mig i fotograferandets ädla konst. Eller försöker i alla fall. Det är ju ganska mycket och nu försöker jag sätta mig in i hur man ska använda just det befintliga ljuset för att få de bästa resultaten. Mycket som sagt men väldigt roligt :).

Det börjar bli höst i trädgården.

Inga särskilda planer för helgen. Det vi hade planerat blev inställt men det gör inte så mycket. Tycker det ska bli ganska skönt att ha en helg utan direkta planer. Känner att batterierna behöver laddas och det ska bli gött att bara vara med familjen. 

För en vecka sedan såg en del av min fredag ut så här: 

Önskar alla en trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Så skönt med en oplanerad helg!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det :).

      Hoppas du får en bra helg!
      Kram Carina

      Radera
  2. Härlig fredag och dina bilder är.....ja, du vet ju vad jag tycker. Helt UNDERBARA!!

    Så skönt med oplanerad helg. Jag behöver sådana mer och mer.....;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa du!

      Vi behövde också en oplanerad helg - det tenderar ju att bli ganska fullbokat. Men det spelar ju ingen roll när man har en massa roligt att se fram emot :).

      Hoppas du får en riktigt bra helg!
      Kram Carina

      Radera
  3. Carina! Hur har du lyckats med bilden längst ner? Den ser helskön ut! kram !!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!