header

header

9 september 2013

Fantastiska dagar!!!

Euforisk. Lycklig. Inspirerad. Trött. Precis så känner jag mig just nu. Obeskrivlig natur. Magnifika vyer. Soluppgång. Dimmiga morgnar. Spännande möten. Kreativitet. Möjligheter. Oförglömliga möten.Vet inte hur jag ska beskriva denna fantastiska helg. Är så lycklig och känner mig så priviligerad. Detta kommer jag leva på länge.

Visar några av alla bilder jag tog under helgen. Kommer säkerligen bli några flera framöver. Har ju några att välja mellan ;).




Dags att ta sig i kragen och ge sig ut och träna. Ett cykelpass i finvädret får det nog bli. 

Trevlig måndag!
Kram Carina.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att helgen var så lyckad! Bilderna är fantastiska!

    Hoppas du fick dig en skön cykeltur. Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!

      Det var inte den bästa träningsturen men jag tog mig runt i alla fall :).

      Hoppas du har det bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Helt enastående. Proffs! Jag får rysningar av välbehag. Så himla vackert Carina!

    Du får komma hit och fota!

    Förstår om du haft en härligt helg. Så glad för din skulle!

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Lotta!

      Jag kommer gärna över till dig och fotar. Det vore ju rena drömmen :).

      Din helg har ju inte heller gått av för hackor. Dina bilder är underbara!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!