header

header

22 juli 2015

På en liten tripp.

Jo men vi kom ju iväg på en liten tripp till slut. Har gått och längtat bort hela sommaren och i går gjorde vi äntligen slag i saken.

Åkte tidigt i går morse till Kolmården efter Emmas önskemål. Och trots en del regn precis innan vi for vidare fick vi en riktigt bra dag där i parken. När regnet tilltog och vi kände oss klara for vi vidare till Jönköping där vi mellanlandade för natten. 

I morse for vi nämligen vidare till Göteborg!! Som jag har längtat efter att komma tillbaka till denna stad. Har varit här en del gånger under min uppväxt men nu var det ett tag sen sist. 

Härlig lunch i Trädgårdsföreningen (underbar park) & en redig räckmacka uppe på 23:e våningen i Gothia Tower i kväll. 

Så i dag har vi gått, gått och gått i denna fina stad. Stött på två grannpar från området hemma (snacka om komiskt), ätit årets (för mig) första mjukglass och gått i affärer. Har gått i MASSA affärer men har jag shoppat? Svar nej, inte ens NK med deras megautbud föll undertecknad i smaken. Börjar nästan ge upp hoppet när det gäller kläder till mig själv. 

Och ikväll blev det middag med M:s bror m familj som varit på Liseberg i dag. Riktigt roligt att träffa dom - det blir ju tyvärr inte så ofta. Kusinerna lekte och busade och vi vuxna fick sitta och prata. 

Nu ska vi klura på vart vi tar vägen i morgon. Inget är bestämt utan vi får se vart vi hamnar :). 

Ha det gött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!