header

header

7 juli 2015

Sommarutflykt.

Äntligen tog vi oss iväg på en utflykt i dag. Så himla skönt! När jag hade tagit ett träningspass i skogen först i morse så satte vi oss i bilen och for till Furuvik några mil utanför Gävle.

En riktigt mysig utflykt och dag blev det. Vi gick runt i lugn takt och lät Emma bestämma vad hon ville göra och rättade oss efter det. Naturligtvis blev det till att kolla på massa djur - visst är det så att vi har en liten djurälskare i familjen. Men vi strövade runt och tittade på saker, kastade bollar och försökte vinna minioner, åt glass och så blev det till slut en åktur i en karusell för Emma. En skön dag och en riktig sommarutflykt. 






Spökslottet - detta fick dock inget besök av oss, det spar vi gladeligen till ett annat tillfälle.

Resten av veckan då? Tja, en ganska fullspäckad vecka har det blivit då det väntar kalas till helgen och inte mindre än två långväga besök. Så lite att fixa med inför detta är det så klart men jag lägger ribban värdigt lågt och förutom att baka lite så tänker jag inte stressa ihjäl mig (ska försöka i alla fall ;) ). 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!