header

header

9 maj 2016

Bland vitsippor & i motljus.

Så var ledigheten över för den är gången. Jag hade nog, likt många andra, kunnat vara ledig bra många dagar till. Speciellt med tanke på den härliga sommar vi har just nu. Men måndag och jobbdag och bara att pallra sig upp i morse.

När jobbdagen var över satte jag mig ute i solstolen en stund för att koppla av och läsa. Men jag ska i ärlighetens namn erkänna att den stunden inte blev särskilt lång. Det var helt enkelt för varmt så jag gick faktiskt in och dammsög i stället :).

Sen satte jag mig faktiskt framför datorn och började redigera bilderna från gårdagens fotografering. Hade ju turen att få fota världens goaste syskonpar bland vitsippor och i motljus. Lita på att jag hade roligt i går eftermiddag!





Dags att försöka komma ner i varv och ladda för en ny dag i morgon - som dom säger ska bli ännu varmare och soligare än i dag - puh!

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!