header

header

4 maj 2016

Kändes som en sommardag.

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Vilket väder och vilken dag det har varit i dag! Naturen har exploderat. Fåglarna sjöng som tokiga i morse. Kvällen har varit ljus, ljummen och alldeles underbar. Många minuter har spenderats utomhus denna dag som kändes som en sommardag.

Det enda som varit ett litet moln på himlen var att liten var risig och fick därför vara hemma även i dag. Jag stack och jobbade undan mitt i morse för att sen vara hemma med henne. Och lite trist tyckte vi nog båda att det var att vara hemma. Det var ju så mycket annat som lockade - utflykter, att cykla, hoppa hopprep, busa och göra sånt som är kul, men det får vi ta när hon är pigg igen.

Snart kommer det vara alldeles grönt på väg ner till älven.


 Liljekonvaljerna är snart redo att möta ännu en vår.




Slappa i solstolen & lyssna på en pod - vardagslyx!

Långledigt väntar och det ska bli så skönt! Håller tummarna för att sommarvädret ska stanna så vi får många fina dagar.

Önskar er härliga, lediga dagar!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!