header

header

31 maj 2016

Bilder från London.

Vilken dag det har varit! När himlen var klarblå och temperaturen visade + 27 grader - ja då vet man att det är sommar ute :). 

Som vanligt har det varit fullt upp och ett tag var jag orolig för att jag inte ens skulle hinna träna. Men det är ju som sagt en prioriteringsfråga som en klok man sa en gång ;). Och när junior har börjat vara själv här hemma - ja då underlättar det betydligt kan jag lova. Så visst blev det en träningsrunda på racern i kväll. Riktigt skönt och välbehövligt var det.

Och det gäller ju som sagt att prioritera. Stryka eller göra ett blogginlägg med bilder från London?? Ja inte ställde jag mig och strök direkt (fast högen ligger ju kvar där nere......). Så nu kommer det äntligen lite bilder från våra fantastiska dagar i en av de städer som jag tokgillar. Håll till godo!

 Hotellet där vi bodde. Helt suveränt och kan verkligen rekommendera det.

 Hotellets innergård - en vacker engelsk trädgård.


Aninges marigt att komma ihåg att dom kör tvärt emot här i Sverige.



Big Ben & House of parliament.

Buckingham palace. Flaggan var hissad så drottningen var nog hemma.

Utsikt från London Eye.

Ha det fortsatt bra i sommarvädret!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!