header

header

1 juni 2016

Som om det redan var sommarlov.

Alltså dessa sommardagar! Kan inte med ord beskriva hur jag njuter av sommaren som har kommit. Solen värmer om dagarna och gör kvällarna ljumma. Jag tillbringar mesta möjliga tid utomhus och vill inte gå in.

Har svårt att komma till ro om kvällarna och det är jag inte ensam om. Vi kommer allt senare i säng om kvällarna och det känns nästan som om det redan var sommarlov. Men det gäller att härda ut. Snart är sommarlovet här och även semestern.

Åh, vad jag längtar efter semestern. Aldrig har den nog känts så välbehövlig som i år. Det är lite för mycket som ska göras hela tiden - ekorrhjulet snurrar ständigt på. Men det hoppas jag kunna råda bot på under de lediga dagar som väntar.





Men först ska vi ta oss igenom en vecka till i skolan och sen ytterligare några veckor innan vi kan vara lediga tillsammans.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!