header

header

3 juni 2016

Sommarfredag.

Fredagkväll och jag kan konstatera att det varit en riktig sommardag som har passerat. +29,5 grader och rejält varmt här i dag. Men jag klagar absolut inte. Även om jag inte sitter i solen och pressar så är det väldigt skönt att sitta i skuggan med en bok.

Nu har jag inte suttit och läst hela dagen utan hunnit med en hel del som hängt över mig. Och sådant gillas - det är skönt att kunna pricka av saker på att-göra-listan. Masade mig i alla fall ut på ett löppass i morse värmen till trots. Och även om det var i varmaste laget orkade jag avsluta distanspasset med backintervaller.

Sommarkänslorna svallar och givetvis var vi tvungna att testa badtemperaturen nere vid älven. Men nja, att bada får nog vänta ett tag än.




 Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!