header

header

16 juni 2016

En vecka kvar.....

Nu är det nedräkning på allvar kan jag lova. En vecka. Fyra arbetsdagar. SEN är det semester!!! Oj, oj, oj som jag längtar. Vet ännu inte vad vi ska hitta på junior och jag. Inget är spikat men en tur till stugan tänkte vi hinna med i alla fall.

Vi har tre veckor för oss själva så vi får väl se hur det går..... ;). Bara vi ser till att aktivera oss och inte bara gå här hemma och drar så ska det nog gå bra. Allt ordnar sig i slutändan :).

I dag var det sista jobbdagen för den här veckan och jag hade sällskap på kontoret. Junior ville inte gå på fritids utan jag hämtade henne i morse och så var hon med mig tills jag hade jobbat färdigt. Inga som helst problem utan jag fick hjälp med både fakturering och lite annat.

För en vecka sen fixades det tårta och firades skolavslutning.

Nu hör jag det är hög tid att hänga tvätten (maskinen står och tjuter) och sen blir det sista ridlektionen för terminen. Tyvärr har det börjat regna men det finns inget dåligt väder..... som det så käckt heter.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!