header

header

14 juni 2016

Att fortsätta på något gammalt.

Har ju ständigt pågående projekt när det gäller mitt fotograferande. En del avslutas ganska snabbt medan det går segare med andra. De behöver liksom tid på sig att få växa fram och mogna.

Ett sådant projekt har jag hållit på med i ca 1 1/2 år nu. Egentligen ingen lång tid i sig - men med tanke på att det ska bli en bildserie med endast 12 bilder så låter det ju ganska länge. Men det är ju så mycket som ska stämma in så då får det ta sin lilla tid :).

I dag fick jag i alla fall inspiration och vips hade någon/några av bilderna tagits. Vad det är jag håller på med berättar jag inte ännu men en liten smygtitt kan jag åtminstone bjuda på ;).



Annars kretsar det mesta just nu runt att överleva de dagar som är kvar till semestern. Det är precis så det känns just nu - att överleva. Det är galet mycket - inte på jobbet - men runt omkring och det påverkar så klart. Men bara jag tar mig igenom den här och nästa vecka så ska jag andas ut sen.

Nu tänker jag gotta ner mig i tv-soffan för första gången på väldigt länge. En vampyrfilm i form av Twilight väntar och jag tröttnar aldrig på kärlekshistoren mellan Edward och Bella.

Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Fin bild! Hoppas du får en fin ledighet och att du hittar det du vill göra med ditt liv. Har samma funderingar men ja vore tacksam för ett halvtidsjobb iaf just nu. Kram och njut av livet...

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!