header

header

10 juni 2016

Barnfotografering

För ett tag sen gjorde jag ett undantag från mitt beslut att inte fota några uppdrag. När en kompis frågade om jag ville fota deras två godingar kunde jag så klart inte säga nej.

Så en söndag drog vi ut i naturen och letade vitsippor. Vi hittade en makalöst vacker plats och hann precis ta motljusbilder bland blommorna innan solen försvann.







Stort tack Malin & Martin för att jag fick fotografera era godingar ❤︎

Fasen att jag ska bli så himla nervös av detta. Det är ju det här jag tycker är det allra roligaste och som jag skulle vilja klara av att göra mer av. 

Annars har det varit en låååång fredag måste jag säga. Vaknade tidigt, stack ut och tränade tidigt och när man kommer hem när affärerna öppnar i stället för vid lunchtid - ja då blir dagen lång. Hann ut och springa innan det mulnade på så jag fick en ganska fin tur, även om benen och övriga kroppen inte riktigt var med mig i dag. Men så är det - alla pass kan ju inte gå lätt - även om jag hade önskat det idag. 

Nu börjar magen kurra så det är väl dags att försöka få sig lite till livs. 

Önskar er en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!