header

header

17 maj 2016

Seglade upp som en favorit.

Go kväll! I dag har det tyvärr inte varit den bästa dagen i mitt liv och allt beror på den f-benade ryggen. Har tyvärr fått rejält ont - kan bero på behandlingen i går - och en ond rygg sätter sig dessvärre på humöret. Jag vet att det egentligen inte är så mycket att gnälla över och att det finns dom som har det betydligt värre men jag kan ändå inte låta bli att bli lite less.

Men det finns som bekant inget ont som inte har något gott med sig. I stället för träning här i kväll blev det en stund framför datorn och redigering av några av bilderna jag tog i helgen :). Har ju turen att ha fina vänner som ställer upp på mina fotoidéer och det blev en del bilder som togs.

Egentligen hade jag sett ut mina favoriter men när jag bläddrade runt ett varv till hittade jag den här och med lite redigering seglade den upp som en favorit. Tusen tack bästa Bodil för att du ville ställa upp så jag fick utlopp för mina idéer ❤︎.


Nu blir det till att stretcha och göra allt för att bli bättre!

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!