header

header

29 augusti 2016

Att kunna visa bilder från bröllopet.

Regnrusk och höstväder inledde denna vecka och jag har inte varit ute mer än nödvändigt i dag. Blev nästan lite handlingsförlamad vad jag skulle göra och det var inte utan att jag saknade att ha bröllopsbilder att redigera :).

Bilderna är nu levererade och jag har fått ok att visa några här på bloggen. Och givetvis vill jag göra det. Det passar ju ganska bra att få se sol och värme en dag som denna. Så här kommer ett urval av alla bilder jag tog när Malin och Martin gifte sig.











Nu blir det till att mysa framför brasan som tänts för första gången sen i våras. Och minsann tror jag nog att jag ska rota fram stickningen också. Är det höst så är det.

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!