header

header

9 augusti 2016

Flera bilder!

Tisdag och slutet av semestern närmar sig med stormsteg. Vill verkligen inte tänka på att det snart är dags för vardag och jobb igen. Vill inte!! Och vad är då bättre än att hålla sig fullt sysselsatt.

Började dagen med att köra slut på mig själv genom ett tungt styrkepass. Tog mig sen i kragen och plockade av alla vinbär. Det blev juice i stället för att fylla frysen med bär. Sen fick jag ett ryck och bakade, med fin assistans av junior, matbröd. Och emellan de två senare sysslorna så gick jag sopslut på energi. Fattar inte vad det är med mig?? Men antagligen är det de få timmar av sömn i helgen som ger sig till känna....

Och sen är det ju så att jag har redigerat lite mera bilder. Jag som inte skulle fixa något med bilder nu i veckan... Men det är ju så roligt så det kunde jag ju så klart inte låta bli :). Nedan följer två av de bilder jag hann med i dag.


"Säg inte nej, säg kanske, kanske, kanske...."

Nu hög tid att slita sig från datorn och hoppa i duschen innan Allsången börjar.

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!