header

header

3 augusti 2016

Magisk morgon!

Sista morgonen här i stugan och det kändes lite vemodigt när jag vaknade i morse. Men lite av det vemodet försvann när jag kom ut och såg naturen. Alltså ibland får man nypa sig i armen för att verkligen förstå att man lever i allt det här vackra.

Dimman låg tät och solens strålar letade sig fram och skapade magi. Väntade nästan på att få se älvorna dansa över myrarna och se andra sagoväsen komma fram ur dimman. Skyndade mig ut med kameran och försökte fånga åtminstone lite av denna magi.





Sista dagen här i paradiset som sagt och förutom ett träningspass vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Kanske mest njuta av att vara här ❤︎.

Önskar er en fin onsdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!