header

header

14 augusti 2016

Lite lätt ångest.

Nu går det inte att förneka längre. Hur gärna jag än vill. Och hur mycket jag än försökt förneka och tränga undan alla tankar. I morgon är det dags igen - för vardag och jobb. Vill inte men det är inte så mycket att göra åt saken. Bara att gilla läget och försöka tänka på att vi haft en fin sommar. 

Hinner inte fota något så det blir ännu en bild från förra helgens kurs.

Helgen då? Ja den har varit riktigt rolig måste jag säga. En del träning har det blivit - bl a ett löpass med bästa Bodil i morse. En del tid här hemma. Men det roligaste - ja, det var nog fotograferingen i går. Har ju tackat jag till ett bröllop i år och nästa helg är det dags. Men för att vara på den säkra sidan med väder och annat så körde vi en fotografering även i går. 
Och oj så roligt det var. Det blivande brudparet var hur vackra som helst och bjöd på sig själva. Jag var inte ett dugg nervös utan bara förväntansfull och hade t.o.m. sovit jättebra natten innan. Och vi fick till riktiga kanonbilder. Så nu återstår bara att redigera och leverera och så en till fotografering nästa helg också så klart :).

Nu ska alla negativa tankar motas bort och i stället försöka njuta av timmarna som är kvar av den här dagen. 

Önskar er en fin kväll!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder både här och tidigare inlägg...själv har jag tappat inspirationen men kommer kanske tillbaka. Hade tänkt mej ett foto projekt men blev tyvärr annat i vägen i år. Önskade att jag fick gå till ett jobb just nu men... Tyvärr inte. Får gå ändå. Kram och lycka till med bröllops fotograferingen på min födelsedag😊

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!