header

header

26 augusti 2016

Fullspäckad fredag!

Oj vad den här fredagen gick i ett huj. Tycker det var nyss jag klev upp i morse och satte mig framför datorn. Jag måste säga att jag tillbringat en större del av dagen framför denna mackapär. Och jag har fått mycket gjort vill jag lova. Men sitter man över 6 timmar och redigerar är det en och annan bild som blir färdig :). Än återstår det ytterligare några timmar innan bröllopsbilderna är färdiga och jag hoppas hinna sitta en del även i helgen.

Det passade ganska bra att sitta och redigera för här har regnet öst ner. Vi bjöds även på blixtar och dunder här i eftermiddag och jag hade turen att precis komma hem från träningen innan det small rejält. Det blev en lång stretch innan jag vågad mig in i duschen men det tror jag i och för sig att min kropp var tacksam för - det blev ett ganska hårt pass där ute i skogen.


Nu är det hög tid att stänga ner och låta datorn vila för i dag. Ska även åka och hämta hem junior som följde med en kompis hem från skolan.

Hoppas ni får en bra kväll och helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!