header

header

10 november 2016

En riktig humörhöjare.

I dag var jag riktigt glad att M gav mig "en spark i ändan" och sa till mig att ge mig ut och träna. Det mesta hade gått fel och just när jag pratade med honom hängde sig datorn på jobbet och jag kunde inte göra något mera. Så jag tog helt sonika och åkte hem och bytte om och gav mig ut i skidspåret.

Och tänk, det var precis det jag behövde. Det var så himla skönt att avverka några mil och vara ensam med sina tankar. Helt otroligt att just träning kan vara en sån riktig humörhöjare :). Och när jag kom tillbaka till jobbet efter träningen gick allt som en dans.

Fick längtan till december och advent i morse när det var frost på rutorna.

Snö på grenarna - vackert.

Balsam för själen.

Mina humörhöjare.

 Tyst och rofyllt.

I morgon är det äntligen en ledig dag för mig och jag tror minsann att jag ska göra något av det bästa jag vet.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!