header

header

24 november 2016

Var bara tvungen...

Tror nästan att min böner häromdagen blev hörda. Tänk i dag kom solen och ljuset tillbaka. Så efterlängtat och helt underbart!

Givetvis var jag bara tvungen att ge mig ut i skogen en sväng. Frost på marken. Sol mellan träden. Andedräkten som rök ur munnen. Kyligt och friskt. Härligt. Fantastiskt. Underbart. Det blev en sån där stund med kameran så att tiden förlorades och hämtningen vid skolan nästan glömdes bort :).









En härlig och energi-givande stund där i skogen. Och minsann smittade den av sig på resten av dagen. Var ute en stund med hårbollen och när det mörknade gick jag in och började städa - körde övervåningen och sparade nedervåningen till i morgon (okej, det lockade mera att sätta sig med bilderna från dagen och redigera).

En toppendag som sagt förutom att jag i kväll fick veta att den lilla godingen som hängt med oss på kontoret de senaste fem månaderna tyvärr blev en stjärna på himlen i dag. Ett knä som inte gick att rädda och tårarna föll kan jag lova. Lilla Delta, är så glad att jag fick lära känna dig och jag kommer verkligen sakna dig ❤️.

Hoppas att ni haft en bra dag och också hunnit njuta av solen!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!