header

header

12 november 2016

Härliga vinterlördag!

Ja vad ska man säga egentligen? Lördagen som har passerat har varit alldeles fantastiskt. Vilket väder!! Ville absolut inte vara inne utan har tillbringat större delen av dagen utomhus.

Gick en sväng med kameran. Emma och grannkillen drog fram bobar och pulkor och åkte så gott det gick i backarna här hemmavid. Jag tog ut hårbollen och lät honom för första gången testa att skutta runt i snön - om det tyckte han väl sådär. Kan ju förstå att det kändes mysko och ovant :). Tog mig även ut en tur på laggen. Solen värmde och det kändes mer som en vårdag än en dag i november. Och även om formen inte var den bästa så var det väldigt skönt att komma ut i spåret en sväng.








Efter all frisk luft kraschade jag en stund i soffan med paddan framför näsan. Har börjat titta på en ny serie The Queen och jag måste säga att den verkar lovande.

Nu dags att gå ner och fortsätta kvällen framför kaminen och mysa.

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!