header

header

14 januari 2012

Långpass & middag!

Trött och helslut är vad som kan beskriva dagens förmiddag - ingen höjdare alltså men så är det ibland. Bara att försöka vända blad och gå vidare.

Försökte lägga mig och vila efter lunchen men av olika anledningar gick det inte så bra. Därför bytte jag om till träningskläder och drog ut i skidspåret i stället. Och jösses vilket pass jag fick till!!! Skidorna gled så lätt, benen, armarna ja hela kroppen var pigg och det var bara att köra på! Kopplade bort alla negativa tankar och tänkte inte på något utan bara åkte, åkte och åkte. När det till slut började bli ganska mörkt och jag tittade på klockan hade jag varit ute i över 2 timmar!!! och var inte ens trött!!! När hände det senast??

Sen var det bara att skynda sig hem och duscha och stretcha lite innan det var dags att åka och få middagen serverad hos bästa Fredda, Emilia & Tuva! Som vanligt var det supergod mat - indiskt den här gången - och trevligt sällskap.

Vad skönt det är att en dag som inte börjar så bra kan sluta desto bättre!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!